Σε τέλμα φαίνεται να βρίσκεται το σχέδιο προώθησης της ηλεκτροκίνησης καθώς η ζήτηση για τις διαθέσιμες χορηγίες έχει περιοριστεί, με αρκετές χορηγίες να βρίσκονται ακόμα στα «αζήτητα».
Σε συνέντευξή του εφ’ όλης της ύλης στη StockWatch, o υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Αλέξης Βαφεάδης, εκφράζει την εκτίμησή του για τους λόγους για τους οποίους δεν έχουν εξαντληθεί όλες οι χορηγίες του σχεδίου χορηγιών για αγορά οχήματος χαμηλών ρύπων.
Ταυτόχρονα εντούτοις, προαναγγέλλει νέο ανάλογο σχέδιο, για οχήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σε ότι αφορά τις κάμερες τροχαίας, εκφράζει δυσαρέσκεια με τη διαπίστωση, ότι δεν συνέβαλαν στη μείωση των θανατηφόρων δυστυχημάτων.
Ωστόσο, σημειώνει ότι άρχισε να μειώνεται ο αριθμός των τροχαίων προστίμων, ευελπιστώντας ταυτόχρονα, ότι σταδιακά θα εμπεδωθεί η οδική συνείδηση στους κύπριους οδηγούς.
Στο περίμενε οι εγγυητικές δρόμου Πάφου-Πόλης
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις εγγυητικές της σύμβασης του έργου κατασκευής του δρόμου Πάφου – Πόλης, ο υπουργός αναφέρει ότι το δικαστήριο στην Ελλάδα, όρισε προθεσμία τις 17 Δεκεμβρίου για την υποβολή των φακέλων κάθε πλευράς για την υπόθεση.
Η αγωνία παρατείνεται, σημείωσε, καθώς δεν άναψε το πράσινο στην κυπριακή κυβέρνηση για να εξαργυρώσει την εγγυητική των περίπου €7.3 εκατ. της εταιρείας Intrakat που είχε αναλάβει τα έργα του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης.
Στη συνέντευξη στη StockWatch, ο κ. Βαφεάδης διευκρινίζει πως η διαδικασία ολοκλήρωσης των κατασκευαστικών έργων της πρώτης φάσης του αυτοκινητόδρομου Πάφου Πόλης, προχωρά μετά τον τερματισμό από την κυβέρνηση του συμβολαίου με την εταιρεία Intrakat τον περασμένο μήνα.
Ο κ. Βαφεάδης αναφέρεται παράλληλα στο φλέγον και επίμαχο ζήτημα της διαχείρισης του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας.
Εκφράζει την πρόθεση του να συνεργαστεί με τις τοπικές αρχές Λάρνακας, ώστε να διασκεδαστούν όλες οι ανησυχίες και από κοινού να εξεύρουν την κατάλληλη φόρμουλα διαχείρισης του λιμανιού και της μαρίνας της πόλης.
Την ίδια ώρα όμως, εκφράζει παράπονο για το γεγονός ότι οι βουλευτές (πλην ενός) «δεν έκαναν τον κόπο να ρίξουν μια ματιά» στη σύμβαση που διακόπηκε τον περασμένο Μάρτιο με την Kition Ocean Holdings, ώστε να γνωρίζουν όπως είπε, ότι το πρόβλημα που προέκυψε με τις εγγυητικές οφείλεται στους όρους της σύμβαση και όχι σε «κακή» διαχείριση εκ μέρους του ίδιου.
Διαβάστε τη συνέντευξη εδώ.