Οι παρατεταμένες ψηλές θερμοκρασίες δεν έχουν επηρεάσει τους τουρίστες, οι οποίοι επιλέγουν την Κύπρο για τις παραλίες και το ζεστό της κλίμα, αναφέρουν επαγγελματίες του κλάδου.
Ωστόσο, οι ξενοδόχοι αναγνωρίζουν τις δύσκολες συνθήκες στις οποίες καλούνται να εργαστούν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι εν μέσω καύσωνα.
Σημειώνουν ότι οι διευθύνσεις των ξενοδοχείων παρέχουν διευκολύνσεις στο προσωπικό, ώστε να ανταπεξέλθει χωρίς προβλήματα στις καθημερινές του εργασίες.
Πρόβλημα για το προσωπικό, όχι για τουρίστες ο καύσωνας
Σχολιάζοντας την επίδραση του καύσωνα στον τουρισμό, αλλά και στις εργασίες των ξενοδοχείων ευρύτερα, ο διευθύνων σύμβουλος του NissiBlu Beach Resort στην Αγία Νάπα, Γιώργος Τοφινής, σημείωσε ότι οι ψηλές θερμοκρασίες δεν φαίνεται να ενοχλούν τους τουρίστες που αξιοποιούν τις πισίνες και τις παραλίες.
«Αν κάποιοι αισθανθούν ιδιαίτερη ζέστη, πηγαίνουν στο δωμάτιο τους ή στα λόμπι των ξενοδοχείων, όπου δουλεύουν στο φουλ τα κλιματιστικά», ανέφερε.
Αντίθετα, πρόσθεσε ότι «αυτοί που ταλαιπωρούνται είναι οι εργαζόμενοι, γι’ αυτό τους επιτρέπεται να κάνουν πιο συχνά διαλείμματα, να φορούν γυαλιά ηλίου και καπέλα στους εξωτερικούς χώρους, ενώ συστήνεται να πίνουν περισσότερο νερό και να χρησιμοποιούν αντηλιακή προστασία».
Οι εργαζόμενοι «τραβούν το ζόρι» ψηλών θερμοκρασιών
Ο γενικός διευθυντής του Amathus Beach Hotel Ανδρέας Γεωργίου, ανέφερε ότι δεν υπήρξε μέχρι στιγμής κανένα παράπονο από τουρίστες για τις ψηλές θερμοκρασίες, καθώς έχουν επιλογές στη διάθεση τους για να δροσιστούν.
Οι επιλογές σε ορισμένες περιπτώσεις, περιλαμβάνουν εσωτερικές πισίνες με air-condition, όπως είπε.
Σημείωσε ωστόσο, ότι κατά τις πιο θερμές ώρες της ημέρας, μεταξύ 11 με τρεις, παρατηρείται διασκορπισμός των τουριστών σε διάφορα σημεία του ξενοδοχείου.
«Κάποιοι πηγαίνουν στα δωμάτια τους, κάποιοι άλλοι μένουν στα λόμπι ή στα εστιατόρια, όμως όλοι δηλώνουν ευχαριστημένοι από τις διακοπές τους».
Σύμφωνα με τον κ. Γεωργίου, το μεγάλο «ζόρι» το «τραβούν» οι εργαζόμενοι.
Η διεύθυνση, όπως είπε, τους παρέχει την ευχέρεια να κάνουν συχνά διαλείμματα, ενώ στους εξωτερικούς χώρους υπάρχει διαθέσιμο παγωμένο νερό για το προσωπικό.
Διευκολύνσεις στο προσωπικό που «ταλαιπωρείται»
«Οι τουρίστες έρχονται στην Κύπρο μια ή δύο εβδομάδες για να απολαύσουν το ήλιο και τη θάλασσα, οπότε δεν έχουν λόγο να παραπονεθούν», παρατήρησε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Lordos Hotels Μάριος Έλληνας.
«Το προσωπικό όμως, δεδομένου ότι είναι μειωμένο σε κάποια πόστα, ταλαιπωρείται, αλλά αυτή είναι η δουλειά μας», σημείωσε.
Πρόσθεσε ότι η διεύθυνση παρέχει όλες τις απαραίτητες διευκολύνσεις, ειδικότερα κατά τις μεσημβρινές ώρες.
Εσωτερικός ο «θόρυβος» για ψηλές θερμοκρασίες
O διευθυντής του ξενοδοχείου Elysium της εταιρείας «Stademos Hotels», η οποία επίσης διαθέτει τρία ξενοδοχεία, το Elysium, το Mediterranean και το Amara Hotel, Χρήστος Παπαμιλτιάδους, μιλώντας στη StockWatch, επεσήμανε ότι οι τουρίστες έρχονται για περιορισμένη χρονική διάρκεια και πριν προλάβουν να ζεσταθούν θα πρέπει να φύγουν.
Σημείωσε ότι οι τουρίστες περνούν τον χρόνο τους στις πισίνες, υποστηρίζοντας ότι «εμείς στο εσωτερικό δημιουργούμε το θόρυβο γύρω από τις ψηλές θερμοκρασίες».
Αυτό όπως είπε, συμβαίνει «ίσως επειδή οι ψηλές θερμοκρασίες διαρκούν περισσότερες ημέρες, ειδάλλως πολύ ψηλές θερμοκρασίες είχαμε και άλλα καλοκαιριά», παρατήρησε.
Ανέφερε επίσης, ότι παρέχονται διευκολύνσεις στο προσωπικό για αντιμετώπιση των ψηλών θερμοκρασιών.