Εννέα στα δέκα άτομα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σύμφωνα με τ’ αποτελέσματα ειδικής έρευνας που διενήργησε η Στατιστική Υπηρεσία.
Η χρήση του διαδικτύου μειώνεται ανάλογα με την ηλικία, ξεκινώντας από 99,3% για την ηλικιακή ομάδα 16 – 24 ετών, ενώ η χρήση του διαδικτύου μειώνεται στο 72,8% για την ηλικιακή ομάδα των 55 – 74 ετών.
Τα άτομα με υψηλό μορφωτικό επίπεδο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο συχνά (99,1%) από τα άτομα με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο (65,2%).
Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν η ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω Skype, Messenger, WhatsApp και Viber (95,9%), η πραγματοποίηση κλήσεων μέσω διαδικτύου (95,4%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter (90,5%), η ανάγνωση online ειδήσεων/εφημερίδων/περιοδικών (89,1%) και η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα ή υπηρεσίες (89,1%).
Tο 14,8% των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, έκανε χρήση online εκπαιδευτικού υλικού, το 13,3% έκανε online μάθημα και το 10,9% επικοινώνησε με εκπαιδευτικούς ή μαθητές χρησιμοποιώντας διαδικτυακά εργαλεία ήχου ή βίντεο.
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
Κατά την περίοδο Απριλίου 2022 - Μαρτίου 2023 το 50,1% των ατόμων μεταξύ των ηλικιών 16-74 έλαβαν πληροφορίες ηλεκτρονικά, το 43,3% είχαν πρόσβαση σε πληροφορίες που είχαν αποθηκευτεί για αυτούς από δημόσιες αρχές ή υπηρεσίες και το 24,9% είχαν πρόσβαση σε πληροφορίες από δημόσιες βάσεις δεδομένων ή μητρώα.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Το ποσοστό των ατόμων που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 αυξήθηκε σημαντικά στο 55,3% σε σύγκριση με 37,0% την αντίστοιχη περίοδο του περσινού χρόνου.
Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου ήταν οι ακόλουθες: είδη ρουχισμού (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (82,3%), παραγγελίες από εστιατόρια ή αλυσίδες fast food ή υπηρεσίες catering (delivery) (81,7%), τρόφιμα ή ποτά από καταστήματα ή προμηθευτές γευμάτων (meal - kits) (41,4%) και αθλητικά είδη (εκτός αθλητικών ενδυμάτων) (24,5%).
Ανάμεσα στα άτομα ηλικίας 16–74 που παράγγειλαν ή αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, το 86,6% αγόρασε από ντόπιους πωλητές, το 80,7% αγόρασε από πωλητές χωρών-μελών της ΕΕ και το 47,2% από πωλητές από τον υπόλοιπο κόσμο.