The Mall of Cyprus: Εμπλουτίζεται το περιεχόμενο και η εμπειρία
Ο προγραμματισμός του Mall of Cyprus για την επόμενη χρονιά περιλαμβάνει εμπλουτισμό με νέο περιεχόμενο, αλλά και εμπειρίες για τους επισκέπτες, σε μια προσπάθεια εξέλιξης και διατήρησης του ενδιαφέροντος των επισκεπτών σε ψηλό επίπεδο, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε σε συνέντευξή του στη StockWatch, ο Marketing Manager του The Mall of Cyprus Γιώργος Πίσσης.
Τα σχέδια για την επόμενη χρονιά, όπως ανέφερε, συμπεριλαμβάνουν νέες εκδηλώσεις τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους του Mall of Cyprus, περαιτέρω ενδυνάμωση των ψηφιακών καναλιών με διαδραστικό περιεχόμενο και πρωτοβουλίες που θα εδραιώσουν ακόμα περισσότερο το Mall of Cyprus ως προορισμό μόδας.
Ο κ. Πίσσης εκφράζει την εκτίμηση ότι το 2023 θα κλείσει με θετικό πρόσημο για το Mall of Cyprus, τόσο από πλευράς επισκεψιμότητας, όσο και από πλευράς πωλήσεων, σε σύγκριση με το 2019.
Ταυτόχρονα, αναφέρεται σε εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί για την εορταστική περίοδο και στην προώθηση της δωροκάρτας του Mall of Cyprus ως το κατάλληλο εταιρικό δώρο για πελάτες, ενώ αξιολογεί την εφαρμογή του μέτρου χρέωσης για χρήση του χώρου στάθμευσης.
Της Μαρίας Χαμπή
Η συνέντευξη
Ερ.: Οι καταναλωτές και κατ’ επέκταση η αγορά, δέχονται πολλαπλές πιέσεις για παρατεταμένο χρονικό διάστημα. Πώς βλέπετε να επιδρά το γεγονός αυτό στη διάθεση των καταναλωτών και πώς επηρεάζονται τα έσοδα σας;
Απ.: Είναι γεγονός ότι την τελευταία δεκαετία, η οικονομία και, συνεπώς, οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολλαπλά εμπόδια. Ο πόλεμος στις γειτονικές χώρες σίγουρα έχει δημιουργήσει ανασφάλεια στους καταναλωτές, κάτι που είναι εντελώς φυσιολογικό. Πέραν της ψυχολογικής επίδρασης, πιστεύω ότι έχει επηρεαστεί και η αγοραστική δύναμη, λόγω φυσικά της συνολικής αύξησης του κόστους ζωής, αν και όχι σε βαθμό που η αγορά να μην μπορεί να αντιμετωπίσει. Συγκεκριμένα, πέραν του μήνα Οκτωβρίου, οι αριθμοί δείχνουν ότι θα κλείσουμε με θετικό πρόσημο σε σχέση με το 2019, το οποίο είναι το έτος που συγκρίνουμε, δεδομένου ότι τα προηγούμενα τρία χρόνια αντιμετωπίσαμε δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας.
Ερ.: Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις για τα εμπορικά κέντρα σήμερα και ειδικότερα για το Mall of Cyprus και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν;
Απ.: Η πιο μεγάλη πρόκληση είναι να εξελισσόμαστε για να κρατάμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών μας αμείωτο. Πρέπει η εμπειρία που προσφέρουμε να είναι πάντοτε εξαιρετική. Έχουμε την τύχη να ανήκουμε σε ένα γκρουπ με τεράστια εμπειρία σε εμπορικά κέντρα σε όλο τον κόσμο, και αυτό από μόνο του δημιουργεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να κτίζουμε στην επιτυχία μας και να μην εφησυχαζόμαστε.
Ερ.: Με ποιους τρόπους σχεδιάζετε να προσελκύσετε τους καταναλωτές, ειδικότερα ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων;
Απ.: Το Mall of Cyprus έχει ετοιμάσει ένα γεμάτο πρόγραμμα με εκδηλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, με αρχή την εκδήλωση φωταγώγησης του Χριστουγεννιάτικου μας δέντρου στις 17 Νοεμβρίου, και με αποκορύφωμα την ιδιαίτερα επιτυχημένη έλευση του Άγιου Βασίλη από τη μακρινή Λαπωνία στο τέλος Δεκεμβρίου, για δωρεάν φωτογράφιση με τους επισκέπτες μας. Το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει παράλληλα και πλειάδα εκδηλώσεων για παιδιά, παρουσιάσεις από σχολές χορού και φωνητικά σύνολα, αλλά και εκδηλώσεις φιλανθρωπικής φύσης για στήριξη διάφορων οργανισμών και συνόλων την εορταστική περίοδο. Τέλος, άξια αναφοράς είναι και η πρωτοβουλία μας ‘Warmer Together’, που θα τρέχει όλο το Δεκέμβριο σε συνεργασία με τον οργανισμό ΑΝΑΚΥΚΛΟΣ και στα πλαίσια της οποίας θα γίνεται συλλογή ρουχισμού για όλους τους συνανθρώπους μας που τον έχουν ανάγκη.
Ερ.: Tο Mall of Cyprus λανσάρει τη δωροκάρτα ως το κατάλληλο εταιρικό δώρο για πελάτες. Πού βασίζεται η συγκεκριμένη ιδέα;
Απ.: Η Mall Gift Card έχει φτιαχτεί με βασικό στόχο να εξοικονομήσει χρόνο αναζήτησης, αγοράς και προετοιμασίας του κατάλληλου δώρου. Προσφέρει ευελιξία τόσο στην επιχείρηση, αφού εκδίδεται σε οποιοδήποτε ποσό μεταξύ 20 και 500 ευρώ, όσο και στον παραλήπτη, αφού εξαργυρώνεται σε δεκάδες συνεργαζόμενα καταστήματα στο Mall of Cyprus και Mall of Engomi, σε περίοδο ενός χρόνου. Ως εκ τούτου, έχει γίνει ιδιαίτερα επιτυχημένο σαν λύση που επιλέγουν πολλές εταιρείες ως δώρο για συνεργάτες, πελάτες ή και το προσωπικό τους.
Ερ.: Πώς κρίνεται μέχρι στιγμής η εφαρμογή του μέτρου χρέωσης της στάθμευσης στο Mall of Cyprus; Ήταν αποτελεσματικό το μέτρο και κατά πόσο έχει επηρεάσει την επισκεψιμότητα;
Απ.: Έχει εξυπηρετήσει στον απόλυτο βαθμό αυτό που θέλαμε να πετύχουμε. Πλέον έχουν μειωθεί στο ελάχιστο οι περιπτώσεις που εκμεταλλεύονταν σαν ενδιάμεση στάση για τον τελικό τους προορισμό, τον χώρο στάθμευσης του Mall αλλά και του ΙΚΕΑ, με αποτέλεσμα, περισσότερες θέσεις να είναι πλέον διαθέσιμες για τους επισκέπτες μας. Ήταν επιτακτική ανάγκη να γίνει κάτι, και είμαστε βέβαιοι ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα μας, αφού γνωρίζουμε πολύ καλά ότι και άλλα εμπορικά κέντρα που είναι τοποθετημένα σε καίρια σημεία στις πόλεις τους, αντιμετωπίζουν παρόμοια θέματα.
Επίσης έχει επιβεβαιωθεί αυτό που λέγαμε από την πρώτη μέρα, ότι δηλαδή, 7-8 στους 10 επισκέπτες ολοκληρώνουν την επίσκεψη τους στο Mall σε λιγότερο από 2 ώρες και αποχωρούν, χωρίς να πρέπει να πληρώσουν. Πιστεύουμε ότι και οι πολύ χαμηλές χρεώσεις που ισχύουν για όσους μένουν περισσότερες ώρες έχει βοηθήσει τα μέγιστα για να αποδεχτούν οι επισκέπτες μας αυτή την αλλαγή.
Ερ.: Πώς αναμένετε να κλείσει η χρονιά για το Mall of Cyprus από πλευράς επισκεψιμότητας και τζίρου;
Απ.: Αυτή είναι η πρώτη ολοκληρωμένη χρονιά μετά την πανδημία και φαίνεται ότι κλείνει με αύξηση στην επισκεψιμότητα, πέραν του 1Μ σε σχέση με την περσινή χρονιά. Άρα αναμένουμε ότι θα ξεπεράσουμε τα 5,5 εκατομμύρια επισκέπτες. Οι πωλήσεις επίσης σημειώνουν μια αύξηση της τάξης του 15-18%.
Ερ.: Τι περιλαμβάνουν τα πλάνα σας για την επόμενη χρονιά;
Απ.: Όπως προανέφερα, η πιο μεγάλη πρόκληση είναι να εξελισσόμαστε για να κρατάμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών μας αμείωτο. Ως εκ τούτου, για την επόμενη χρονιά κρατάμε κάποιες από τις επιτυχημένες καμπάνιες που έχουμε καθιερώσει, αλλά εμπλουτίζουμε τα πλάνα μας και με νέο περιεχόμενο και εμπειρίες για τους επισκέπτες μας. Τα σχέδια μας συμπεριλαμβάνουν νέες, πρωτοποριακές εκδηλώσεις τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους του Mall of Cyprus, περαιτέρω ενδυνάμωση των ψηφιακών μας καναλιών με αυθεντικό, διαδραστικό περιεχόμενο, και τέλος, πρωτοβουλίες για τους fashion lovers που θα εδραιώσουν ακόμα περισσότερο το Mall of Cyprus ως τον απόλυτο προορισμό μόδας.