Σε ρυθμούς παλαιότερων καλών εποχών κινήθηκε η αγορά λιανικού εμπορίου παραμονές Χριστουγέννων, όπως διαπιστώνουν φορείς του λιανικού εμπορίου.
Ο πρόεδρος του συνδέσμου καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης, μιλώντας στη StockWatch είπε ότι «η κίνηση στην αγορά ήταν πέραν των προσδοκιών στα αστικά κέντρα των πόλεων και ειδικότερα στα malls».
Σημείωσε ότι «φέτος αναμενόταν χαμηλότερη κίνηση από άλλα χρόνια, ωστόσο διαπιστώθηκε ότι η κίνηση στην αγορά λιανικού εμπορίου, στα τρόφιμα, στα είδη ένδυσης και υπόδησης και πολύ περισσότερο στα καταστήματα με δώρα, τα οποία έχουν την τιμητική τους, ήταν αυξημένη».
Ο κ. Δρουσιώτης, εξέφρασε ικανοποίηση και για τις τιμές, οι οποίες όπως είπε, ήταν «αρκετά καλές».
Καλές τιμές σε όλο το φάσμα της αγοράς
Ο γενικός γραμματέας της ΠΟΒΕΚ, Στέφανος Κουρσάρης, ανέφερε στη StockWatch, ότι «την τιμητική τους είχαν τα καταστήματα με τα παιδικά δώρα» και εξέφρασε ικανοποίηση διότι «οι τιμές ήταν αρκετά καλές σε όλο το φάσμα του λιανικού εμπορίου».
Εξέφρασε, επίσης ικανοποίηση διότι όπως επεσήμανε «ο κόσμος ξέφυγε από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και αξεσουάρ και άρχισε να στρέφεται πάλι προς τα παραδοσιακά δώρα».
Ο κ. Κουρσάρης, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η κίνηση στην αγορά θα διατηρηθεί και τις επόμενες ημέρες, παραμονές της Πρωτοχρονιάς.
Εξήρε παράλληλα τις προσπάθειες δήμων και κοινοτήτων για δημιουργία και ενίσχυση της γιορταστικής ατμόσφαιρας, συμβάλλοντας έτσι στην αυξημένη κίνηση στους δρόμους και τις πλατείες.
Κάθε χρόνο και καλύτερα
Πλήρη ικανοποίηση εξέφρασε και ο εκτελεστικός γραμματέας του συνδέσμου υπεραγορών (ΠΑΣΥΠΕ) Ανδρέας Χατζηαδάμου ο οποίος μιλώντας στη StockWatch, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «κάθε χρόνος και καλύτερα στις υπεραγορές», κάτι που όπως είπε, αποτιμάται στον τζίρο των υπεραγορών, στο τέλος του χρόνου».
Χαρακτήρισε τις τιμές προσιτές για όλα τα πορτοφόλια, διότι όπως επεσήμανε «μπορεί όλοι να κάνουν λόγο για την ακρίβεια, όμως τις τελευταίες ημέρες έχουν σταθεροποιηθεί οι τιμές».
Σημείωσε ότι στον χορό του ανταγωνισμού έχουν εισέλθει τα τελευταία χρόνια και οι μικρές υπεραγορές και μπακάλικα, εκδίδοντας τα δικά τους φυλλάδια με τις προσφορές τους και στέλνοντας διαφημιστικά μηνύματα προς τους πελάτες τους, διευρύνοντας έτσι τον υγιή ανταγωνισμό και προσφέροντας μεγαλύτερο αριθμό επιλογών προς τους καταναλωτές.
Υποστήριξε ότι η μόνη κατηγορία στην οποία παρατηρήθηκε κάποια αύξηση στις τιμές, είναι στα οπωροκηπευτικά, λόγω των καιρικών συνθηκών.
Σύμφωνα με τον κ. Χατζηαδάμου η ψυχολογία των καταναλωτών είναι σε πολύ καλό επίπεδο και σε αυτό, όπως είπε, συνέβαλε η γιορτινή ατμόσφαιρα που δημιούργει το κάθε κατάστημα ξεχωριστά, αλλά και οι δήμοι και οι κοινότητες με τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούν.